Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı
- Created By talktoweb
- Last Updated Temmuz 31st, 2024
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı
Talk to Web ve Uluslararası Sertifika Merkezi iş birliğiyle düzenlenen “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı”, dijital pazarlama uzmanlığı ve sosyal medya uzmanlığı eğitimlerini bir arada ve kapsamlı bir şekilde öğrenebileceğiniz 42 saatlik, toplamda 14 oturumda gerçekleşen bir eğitimdir. Eğitim 7 Mayıs-27 Haziran tarihleri arasında, Salı ve Perşembe günleri 20.00-23.00 saatleri arasında, Zoom üzerinden canlı gerçekleşecektir. Eğitim Rıza Eren tarafından verilecektir. Eğitim ücreti nakit olarak tanımlanmıştır.
Not: Kontenjan sınırlıdır. Bilgi ve Kayıt için 0545 668 88 01 arayabilirsiniz.
Rıza Eren
Dijital Pazarlama Uzmanı / Eğitmen
Eğitim Programı
Sosyal Medya ve Dijital Pazarlamaya Giriş
- Sosyal medya nedir?
- Sosyal Medya Tarihçesi
- Sosyal Medya ve Geleneksel Medya Arasındaki Farklar
- Facebook Platformu Algoritması 2024
- Instagram Platformu Algoritması 2024
- Dijital Pazarlama Nedir?
- Dijital Pazarlama Tarihçesi
- Dijital Pazarlama ve Geleneksel Pazarlama Arasındaki Farklar
- Dijital Pazarlama Terimleri
- Dijital Pazarlama Kanalları
- Web Sitelerindeki Dijital Reklam Türleri
- Çizgi Üstü (ATL) ve Çizgi Altı (BTL) Pazarlama Yöntemleri
- Pazarlama Hunisi (Marketing Funnel)
- Remarketing ve Retargeting Kavramları
- SWOT Analizi
- Uygulamalı Dijital Pazarlama Stratejisi Yaratma
- We Are Social 2024 Türkiye Raporu
Dijital Pazarlamada İçerik
- Dijital İçerik Nedir?
- İçerik Pazarlama Nedir?
- İçerik Pazarlamanın Amaçları
- İçerik Türleri Nelerdir?
- İçerik Teknikleri Nelerdir?
- İçeriklerle Nasıl İletişim Dili Oluşturulmalıdır?
- Kurumsal Tasarımlarda Dikkat Edilmesi Gerekenler
- Logo, Web Sitesi ve Sosyal Medya Tasarımı İlişkisi
Meta Platformlarında Dijital Pazarlama
- Facebook’ta Sayfa Oluşturma
- Facebook & Instagram Sayfalarını Bağlamak
- Meta Business Suite Kullanımı
- Meta Business Manager Hesabı Oluşturma
- Meta Business Manager Kurulumu ve Menüleri
- Meta Reklam Yöneticisi Oluşturma
- Meta Reklam Yöneticisi Menüleri Detaylı İnceleme
- Meta Reklam Yöneticisi Kurulumu
- Meta Tarayıcı Pikseli Kurulumu
- Meta Dönüşüm API Kurulumu
- Meta Reklam Kampanya Türleri
- Reklam Kampanyası Oluşturma
- Manuel Meta Reklamları Bütçe Optimizasyonu Nasıl Yapılır?
- Meta Reklamları Teklif Stratejileri Nelerdir?
- Hedef Kitle Oluşturma
- Özel (audience) ve Benzer (look a like) Hedef Kitleler Oluşturma
- Remarketing ve Retargeting Hedef Kitle Listeleri Oluşturma
- Meta Platformlarında Reklam Alanları Belirleme
- Meta Reklam Kreatif Alanı
- Reklam Görselleri ve Videoları Oluştururken Dikkat Edilmesi Gerekenler
- Reklam Başlık ve Açıklama Metinleri Oluştururken Dikkat Edilmesi Gerekenler
- URL Parametreleri Nedir
- Meta Ticaret Yöneticisi ile Mağaza Kurulumu
- Meta Ticaret Yöneticisi ile Katalog Kurulumu
- Kataloğa Ürünleri Ekleme ve Ürün Setleri Oluşturma
- Meta Demo Reklam Çalışması-Marka Bilinirliği
- Meta Demo Reklam Çalışması-Trafik
- Meta Demo Reklam Çalışması-Etkileşim ve Mesaj
- Meta Demo Reklam Çalışması-Form Toplama
- Meta Demo Reklam Çalışması-Dönüşüm ve Katalog
Google ADS ile Dijital Pazarlama
- Google ADS Hesabı Oluşturma
- Google ADS Hesabı Yapısı
- Araçlar ve Raporlar Menüleri
- Anahtar Kelimeler ve Eşleme Türleri
- Google Anahtar Kelime Planlayıcı Aracı
- Google ADS Hesap ve Ödeme Ayarları
- Dönüşüm Kodu Oluşturma ve Web Sitesine Yerleştirme
- Yeniden Pazarlama Kodu Oluşturma ve Web Sitesine Yerleştirme
- Google Tag Manager Hesabı Oluşturma
- Google Analytics ve Youtube Bağlantılarını Yapma
- Google ADS Arama Ağı Reklamı Nedir?
- Arama Ağı Reklamı Kampanya Ayarları
- Arama Ağı Reklamı Teklif Stratejileri
- Reklam Başlıkları Nasıl Yazılır?
- Reklam Açıklamaları Nasıl Yazılır?
- Site Uzantıları Nasıl Oluşturulur?
- Promosyonlar Nasıl Oluşturulur?
- Anahtar Kelime Optimizasyonu
- Negatif Anahtar Kelimeler Nasıl Oluşturulur?
- Reklam Google’da İlk Sırada Nasıl Gösterilir?
- Hedef Kitle Ayarlamaları Nasıl Yapılır?
- Yer Cihaz ve Zaman Ayarlamaları
- Kampanya Ayarları Düzenleme
- Paylaşımlı Bütçe Nasıl Kullanılır?
- Dinamik Arama Ağı Reklamı Nedir?
- Görüntülü Reklam Ağı Nedir?
- Görüntülü Reklam Ağı Kampanya Oluşturma
- Görüntülü Reklam Ağında Doğru Platform Seçimi
- Görüntülü Reklam Ağında Görsel Kullanımı
- Video ve Youtube Reklamcılığı
- Rutin Anahtar Kelime Analizi Nasıl Yapılır?
- Rakiplerle Açık Artırma Rekabeti Nasıl Analiz Edilir?
- Reklam İstatistikleri Nasıl Okunur?
Google Analytics
- Google Analytics Nedir? Ne İşe Yarar?
- Hesap Açma ve Kurma
- Google Tag Manager (Etiket Yöneticisi) Kurma ve Yükleme
- Google Analytics’in Çalışma Yöntemi
- Kavram ve Metrikler
- Kitlesel Raporlar
- Reklamların Etkileşimleri ile Alakalı Edinme Raporları ve Utm Link Oluşturma
- Davranış ve Dönüşüm Raporları
SEO ile Dijital Pazarlama
- SEO Nedir ve Nasıl Kullanılır?
- SEO’nun Dijital Pazarlamadaki Yeri ve Önemi
- Arama Motorları Çalışma Mantığı: Crawling (Tarama), Indexing (Dizine Ekleme) ve Ranking (Sıralama)
- SEO Aşamaları: Teknik SEO, Site İçi SEO, Site Dışı SEO
- URL Yapısı İncelemesi
- Doğru Domain Nasıl Seçilir?
- Doğru Hosting Nasıl Seçilir?
- Google Search Console Kurulumu
- Site Haritası Oluşturma ve Search Console Aracına Ekleme
- Robots.TXT Dosyası Oluşturma
- Site İçi SEO’da Dikkat Edilmesi Gerekenler
- SEO Uyumlu URL Oluşturmak
- Başlık ve Meta Açıklamalar Nasıl Oluşturulur?
- Web Sitesi Mimarisi Nasıl Olmalıdır?
- Yetim (sahipsiz) İçerik Nedir?
- SEO’da Anahtar Kelimelerin Önemi
- Anahtar Kelime Bulma Araçları
- SEO Uyumlu Web Sitesi İçerikleri Nasıl Oluşturulur?
- Backlink Nedir? Nerelerden Backlink Alınır?
- Rakipleriniz Nerelerden Link Alıyor?
- Hızlı Web Sitesi Yaratmanın Önemi
- Redirections ve Önemi Nedir?
- Google Search Console ile Hızlı İndeksleme Yapmak
- Kopya İçeriğin Zararları
- Algoritma Takibi Nereden Yapılır?
- Mobil Uyumlu Site Testi Yapmak
- İndekslenen Sayfalarımızı Kontrol Etmek
- Google PageSpeed Insights ile Web Sitesi Analizi Yapmak
- GTmetrix ile Web Sitesi Analizi Yapmak
Dijital Pazarlama Görsel Tasarım Araçları
- Canva Kullanımı ve İşleyiş Mantığı
- Temel Canva Araçları
- Adobe Express Kullanımı ve Tüm Platformlara Uygun Tasarımlar Yapma
- Marka ve Sosyal Medyanızın Renk Skalasına Göre Etkileyici Tasarımlar Yapma
- Reels, Post, Hikaye ve Sponsorlu İçeriklerin Tasarımındaki Kurallar
Eğitimin Faydaları
- Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Süreçleri Hakkında Detaylı Bilgi Sahibi Olursunuz.
- Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Alanlarında Kullanılan En Popüler Programların Kullanımını Öğrenirsiniz.
- Sosyal Medya Tasarımları Üzerinden Bir Web Sitesi veya Sosyal Medya Sayfasının Metodlarını Öğrenirsiniz.
- Piyasa Araştırması Yapabilir, Sonuçları Değerlendirebilir ve Kendi Markanızı Yaratarak, Web Sitenizi Ve Sosyal Medya Sayfanızı Geliştirebilirsiniz.
- Dijital Medya Araştırmaları ile Becerilerinizi Artırabilir, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Araştırmaları Yaparak Markanızı Büyütebilirsiniz.
- Dijital Pazarlama Mecralarında Marka Yaratma, Reklam Oluşturma, Piksel Kurulumu, Araçlar ve Raporlama Süreçleriyle Alakalı Problemleri Tanımlama ve Çözüm Üretme Becerileri Elde Edersiniz.
- Yenilikçi Hareket Etme ve Fikir Geliştirme Yöntemlerini Öğrenenirsiniz.
- Sıfırdan Bir Marka Yaratabilir, Bu Markanın Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sayfalarını Oluşturup Geliştirme Konularında Uzmanlaşırsınız.
- Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Kanalları Arasındaki Prensip ve Yöntem Farklılıklarını Öğrenirsiniz.
- Eğitim Süresince Kendi Markanızı Oluşturabilir ve Markanızın Bulunacağı Dijital Pazarlama Mecralarını Geliştirebilirsiniz.
- Reklamlarınızın Tasarımlarını ve Sayfanızın Düzeni ile Alakalı Nasıl Bir Planlama Yapabileceğinizi, Aynı Zamanda Pazarlama Tekniklerini Öğrenirsiniz.
- Yaratıcı Düşünce Süreçleriyle Dijital Pazarlama ve Sosyal Medyanın Dilini Ortak Bir Noktada Kesiştirip, Hedeflerinizde Nasıl Başarıya Ulaşacağınızı Öğrenebilir, Yaratıcı Süreçler ile Sayfalarınızı Yönetebilirsiniz.
- Google ADS ve Meta Business Manager’ın Püf Noktalarını Öğrenebilir, Etkili Yöntemlerle Sayfalarınızı Geliştirebilir ve Aralarındaki Farkları Öğrenebilirsiniz.
- Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sektöründe Kullanılan Dile Hakim Olarak Sektörde Söz Hakkına Sahip Olabilirsiniz.
- Kendi E-ticaret ve Sosyal Medya Sayfalarınızı Oluşturarak Freelance Olarak Kendi Markanızı ve Dijital Pazarlama Şirketinizi Etkili Bir Şekilde Yönetebilirsiniz.
Kimler katılabilir?
Dijital pazarlama ve sosyal medya alanlarına ilgisi olan ve kariyerini bu alanlarda geliştirmek isteyen marka ve sayfa sahipleri, tasarımcılar, proje yöneticileri, ürün yöneticileri, girişimciler, araştırmacılar, reklamcılar ve dijital medya alanında sayfa sahipleri. Katılım için herhangi bir ön program bilgisine ihtiyaç yoktur.
Ders Kayıtları ve Materyaller
Eğitimler Zoom üzerinden gerçekleşir ve tüm dersler kayda alınır. Katılımcılar eğitimlerinin bitiminden 30 gün sonrasına kadar video kayıtlarını öğrenci panelinden izleyebilirler. Aynı zamanda katılımcıların eğitim sürecini desteklemek adına ekstra materyaller de paylaşılmaktadır.
Sertifika
Eğitim programının sonunda katılımcılar 169 ülkede geçerli olan uluslararası sertifika almaya hak kazanırlar. Sertifikalar İngilizce ve Türkçe dilinde düzenlenir. Sertifikalarınız Linkedin ve sosyal medya mecraları ile uyumludur ve dijitalde görüntülenip paylaşılabilir. Üzerindeki QR kod ile Ulusal Sertifika Merkezinde sorgulanıp doğrulanabilir.
Aşağıdaki görseller alacağınız sertifikaların örneğidir. Kişiye özeldir, basılamaz, çoğaltılamaz.
Sertifika Koşulları
- Programa en az %80 oranında katılım sağlamak.
- Sınıf içi yapılan ortak çalışmalara dahil olmak ve projeleri tamamlamak.
Daha fazla bilgi almak ve kayıt olmak için bize ulaşın. 0545 668 88 01
Dijital Pazarlama Nedir?
Dijital pazarlama, elektronik bir cihaz veya internet kullanan tüm pazarlama çabalarını kapsar. Ürün veya hizmetlerin elektronik ortamda çevrimiçi şekilde tanıtılmasını sağlar.
Ürün ve hizmetleri tanıtmak için masaüstü bilgisayarlar, cep telefonları, diğer dijital ortam ve platformlar gibi internet ve çevrimiçi tabanlı dijital teknolojileri kullanır.
1990’lar ve 2000’lerdeki gelişim, markaların ve işletmelerin pazarlama için teknolojiyi kullanma şeklini değiştirdi.
Dijital platformlar, pazarlama planlarına ve günlük hayata giderek daha fazla dahil oldu.
Arama motoru optimizasyonu (SEO), arama motoru pazarlama (SEM), içerikle pazarlama, etkileyici pazarlama, içerik otomasyonu, kampanya pazarlaması, veriye dayalı pazarlama, elektronik ticaret pazarlaması, sosyal medya pazarlama kombinasyonlarını kullanan dijital pazarlama kampanyaları yaygınlaştı. Ayrıca sosyal medya optimizasyonu, e-mail pazarlama, dijital görüntülü reklamcılık, e-kitaplar, optik diskler ve oyunlar sıradan hale geldi. İnternet dışı kanallara yapılan uzantı, dijital pazarlamayı çevrimiçi pazarlamadan ayırır.
Talk to web Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya sertifika programı, sosyal medya ve dijital pazarlama aşamalarını baştan sonra profesyonel olarak öğrenmek ve hem sosyal medya hem de web sitelerindeki reklamların düzenlenmesi gibi önemli tasarım ve SEO araçlarını öğrenmek isteyen her seviyeden katılımcıyı hedefler.
Kurs içeriği oldukça zengindir. Temel konular, dijital pazarlama, sosyal medya, SEO uygulamaları ve profesyonel reklam oluşturma prensipleridir. Öğrencilerimiz sosyal medya ve web siteleri için profesyonel reklamlar oluşturabilir ve yüksek etkileşim alabilirleri Ayrıca, gerçek sosyal medya tasarımları ve yaratıcı projeler de programın ayrılmaz bir parçasıdır.
Kursun tamamlanma süresi 42 saat, 14 oturum olarak tanımlanmıştır.
Talk to web Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Sertifika Programı başarıyla tamamlandığında, katılımcılara ulusal sertifika merkezinde görüntülenebilen uluslararası geçerli ve e-devlette ömür boyu görülebilen, kursun tamamlandığını kanıtlayan bir katılım sertifikası almaya hak kazanırlar. Bu sertifika, Dijital Pazarlama becerilerini doğrulamak için kullanılabilir.
Eğitime kaydolmak ve ayrıntılı bilgi almak için bizlere 0545 668 88 01 numaralı telefondan veya whatsapp mesajlaşma uygulamamızdan ulaşabilirsiniz. Ayrıca, daha fazla bilgi için müşteri hizmetleri ekibiyle iletişime geçebilir ve kayıt sürecinizi başlatabilirsiniz.