Blender 3D Tasarım Uzmanlığı
Talk to Web ve Uluslararası Sertifika Merkezi iş birliğiyle düzenlenen “Blender 3D Tasarım Uzmanlığı Sertifika Programı”, 3 boyutlu tasarım temelleri, oyun karakteri modelleme, 2 boyutlu tasarımları hareketlendirme ve 3 boyutlu oyun tasarım detaylarını bir arada ve kapsamlı bir şekilde öğrenebileceğiniz 60 saatlik, toplamda 20 oturumda gerçekleşen bir eğitimdir. Eğitim 9 Aralık-12 Şubat tarihleri arasında, Pazartesi ve Çarşamba günleri 20.00-23.00 saatleri arasında, Zoom üzerinden canlı gerçekleşecektir. Eğitim Emel Bakkallar tarafından verilecektir.
Not: Kontenjan sınırlıdır.
Bilgi ve Kayıt için 0 212 259 55 05 arayabilir,
0545 668 88 01 WhatsApp Destek hattımıza yazabilirsiniz.
Emel Bakkallar
3D Designer / Eğitmen
Eğitim Programı
Blender’a Giriş ve Temel Kavramlar
Blender Nedir? Kullanım Alanlarına kapsamlı Bir Bakış
Blender ile neler yapılabilir? Oyun, Animasyon ve Görsel Efekt Uygulamaları
Blender Arayüzüne Derinlemesine Giriş: Pencere Düzeni, Paneller ve Araç Çubukları
Kamera ve Görüş Ayarları: Perspektif, Ortografik Görünüm ve Kamera Kullanımı
Sahneye Obje Ekleme: Temel Geometriler, Kısayollar ve Başlangıç Alıştırmaları
- Scale, Rotate ve Move Kullanımı: Nesne Manipülasyonu Temelleri ile Pratik Çalışmalar
- Temel Nesne Modelleme Egzersizleri: Küre, Kutu ve Silindir ile İlk Çalışmalar
Blender Temel Araçlar ve Obje Manipülasyonu
- Edit Mode ve Object Mode Nedir? Hangi Mod Ne Zaman Kullanılır?
- Edit Mode’un Temelleri: Vertex, Edge ve Face Kavramları ile Mesh Düzenleme
- Modlar Arası Geçiş ve Uygulamalı Çalışmalar
Blender Temel Modelleme Teknikleri
Mesh Yapısı Nedir? Blender Obje Tiplerine Giriş
Temel Modelleme Egzersizleri: Kutu, Merdiven ve Basit Masa Modelleme
- Blender’ın Temel Araçları: Extrude, Bevel, Inset Faces ve LoopCut Kullanımı
- Temel Araçlarla Detaylandırma: Basit Nesneleri Zenginleştirme Teknikleri
Blender Detaylı Modelleme Teknikleri
Organik ve Sert Yüzey Modelleme: Teknikler ve Farklılıklar
Modifier Nedir? Mirror, Solidify ve Subdivision Surface Kullanımı
Blender Add-ons ile Çalışma: En Faydalı Araçlar ve Kullanım Yöntemleri
Karmaşık Obje Modelleme Çalışmaları: Zorluk Seviyesi Yüksek Pratikler
Blender UV Mapping ve Kaplama İşlemleri
- UV Mapping’e Giriş
- UV Mapping Nedir? Teorik Bilgi ve Kullanım Alanları
- Smart UV ve Manuel Unwrap Yöntemleri: Hangi Yöntem Hangi Durumda Kullanılır?
- Seams Oluşturma ve Texel Density Ayarları ile Detaylı UV Düzenleme
- Uygulamalı UV Mapping Çalışmaları: Basit ve Karmaşık Objeler Üzerinde Çalışma
Blender Materyal ve Texture Oluşturma
Shader Editor’a Giriş: Blender’ın Materyal Sistemine İlk Adım
Materyal Parametrelerini Anlamak: Diffuse, Metallic ve Roughness Ayarları
Ahşap, Metal, Cam ve Plastik Gibi Materyaller Nasıl Oluşturulur?
Node Editor ile Detaylı Materyal İşlemleri ve Pratik Çalışmalar
Stilize Çalışma & Texture Painting
Toon Shader Nedir?
Stilize Çalışmalar için Shader Hazırlam
- Texture Painting İçin Uygun UV Hazırlığı: Seams ve Texture Slot Yönetimi
- Brush Araçlarını Tanıma ve Kullanımı: Fırça Importlama ve Renk Karışımları
- AO (Ambient Occlusion) Boyama Teknikleri ile Derinlik Oluşturma
Blender ile Işıklandırma Teknikleri
Blender’daki Işık Türleri: Point, Spot, Area ve Sun Light Kullanımı
Key, Fill ve Rim Light İle Profesyonel Aydınlatma Yöntemleri
- HDRI Kullanımı: Sahneye Doğal Işık Katma ve Ayarları
- Depth of Field (DOF) ile Sahneye Derinlik Ekleme Teknikleri
Compositing ve Post Production
- Blender Node Sistemi ile Compositing’e Giriş: Görselleri Düzenleme
- Post Production Teknikleri: Renk Ayarları ve Efekt Ekleme
Blender Rendering Teknikleri
Eevee ve Cycles Render Motorlarının Karşılaştırması: Hangi Motor Ne Zaman Kullanılır?
Render Ayarlarını Optimize Etme: Hız ve Performans İçin İpuçları
Viewport Render Alma ile Hızlı Görsel Çıktılar Üretme
Blender Animasyon ve Rigging
Animasyon Prensipleri: Keyframe, Timeline ve Graph Editor Kullanımı
Basit Nesne Animasyonları: Döngüler, Hareketler ve Pratikler
Organik ve Mekanik Objeler İçin Rigging Teknikleri
Shape Key ile Detay Animasyonları
Karakter Rigging ve Animasyon
Basit Karakter Anatomisi: Modelleme Sürecine Giriş
Karakter Topolojisi ve Temel Rig Hazırlığı
Armature ve Kemik Sistemi ile Rigging
Yürüme Döngüsü, Pozlama ve İleri Animasyon Teknikleri
Game Ready Asset Oluşturma
Game Ready Asset Nedir? Teknik Şartların Detaylı Açıklaması
Polygon Sayısını Azaltma ve Performans Optimizasyonu Teknikleri
- LOD (Level of Detail) Sistemlerinin Kullanımı ve Önemi
- Game Ready Modelleme ve Kaplama Çalışması
Sculpting Teknikleri
- Sculpting’e Hazırlık: Uygun Topoloji, Mesh Yapısı ve Workflow
- Sculpting Fırçaları: Grab, Inflate, Pinch ve Daha Fazlasını Kullanmak
- Sculpt Modunda Organik Detaylandırma Teknikleri ve Uygulamaları
Substance 3D Painter Kullanımı
Substance Painter Kullanım Alanları
Substance Painter Arayüzüne Derinlemesine Giriş
Substance Painter Arayüzü ve Temel Proje Ayarları
Smart Materials, Layer ve Maskeler ile Kaplama Teknikleri
Brush, Alpha ve Maskeler ile Detaylı Çalışmalar
- Sculpt Edilmiş modelden Low Poly’ye Bake İşlemi: Süreç ve Uygulamalar
Adobe Photoshop ile Render Düzenleme
Adobe Photoshop Arayüzünü Tanıyalım
Photoshop Araç Çubukları ve Paneller
Photoshop Menüleri ve Kullanımı
Layer Kavramı ve Katman Kullanımı
Renk Bilgisi ve Kullanımı
Atlas Oluşturma
UV Layout aktarma ve boyama
Render Sonrası Renk Ayarları
Kontrast, Parlaklık, Doku Ayarları
Lens Flare, Glow ve Vignette Efektleri
Sahneye Derinlik Katma
Web veya Baskı için Çıktı Ayarları
Dosya Formatları ve Boyut Optimizasyonu
Proje Çalışması ve Uygulamalar
- Bağımsız Proje Çalışması: Baştan Sona Karakter veya Obje Modelleme
- Kaplama, Işıklandırma ve Render Süreçlerini Uygulama
- Proje Sunumu: Yapılan Çalışmalar Üzerine Geri Bildirim ve İyileştirme
Kazanımlar
- Blender’ın arayüzünü öğrenir ve çalışma alanını etkin bir şekilde kullanabilirsiniz.
- Temel araçlar ve obje manipülasyonu becerileri kazanarak modellerinizi hızlıca oluşturabilirsiniz.
- Temel modelleme araçlarıyla düşük ve yüksek poligonlu nesneler tasarlayabilirsiniz.
- UV mapping prensiplerini öğrenir, 3D modelleri kaplama işlemi için hazırlayabilirsiniz.
- Materyallerle çalışarak renk, parlaklık ve metaller gibi temel doku özelliklerini kullanabilirsiniz.
- Game Ready Assetler oluştururken poligon sayısını optimize edebilir, LOD ve doku atlasları hazırlayabilirsiniz.
- Modellerinizi oyun motorlarına uyumlu formatlarda dışa aktararak projelerinizde kullanabilirsiniz.
- Sahne ışıklandırması yaparak modellerinizi daha etkileyici hale getirebilirsiniz.
- Rendering ayarlarını yaparak yüksek kaliteli ve gerçekçi görüntüler elde edebilirsiniz.
- Görsel sunumlar ve animasyonlar hazırlayabilirsiniz.
- Karakter ve nesne animasyonu için temel teknikleri öğrenir, projelerinizi canlandırabilirsiniz
- Karakterlere rig ekleyerek hareket kabiliyeti sağlayabilir, animasyonlarınızı daha etkileyici hale getirebilirsiniz.
- Adobe Substance Painter’ın arayüzünü öğrenir ve çalışma alanını verimli bir şekilde kullanabilirsiniz.
- Temel araçlar ve fırçalarla doku oluşturma işlemlerini hızlıca yapabilirsiniz.
- Yüksek çözünürlüklü modellerden düşük çözünürlüklü modellere bilgi aktarımını öğrenebilir ve baking haritalarını oluşturabilirsiniz.
- Base Color, Roughness, Metalness gibi temel PBR materyalleriyle çalışarak gerçekçi doku ve yüzeyler oluşturabilirsiniz.
- Smart Materials ve Smart Masks kullanarak zaman kazanabilir ve hızlıca detaylı kaplamalar oluşturabilirsiniz.
- Normal, ambient occlusion, curvature gibi temel haritaları bake ederek projeniz için gerekli veriyi elde edebilirsiniz.
- Başlangıçtan sona kadar bir projeyi yönetme becerisi kazanır; modelleme, kaplama, optimizasyon, ışıklandırma ve animasyon adımlarını öğrenebilirsiniz.
- Tamamladığınız projeleri oyun motorlarına veya profesyonel sunumlara uygun şekilde dışa aktararak sergileyebilirsiniz.
- Popüler Yazılım Dillerinin Kullanımı ve Fonksiyonları Hakkında Fikir Sahibi Olursunuz.
Kimler katılabilir?
Grafik tasarımcılar ve grafik tasarım alanlarına ilgisi olan ve kariyerini bu alanlarda geliştirmek isteyen firma sahipleri, 3D tasarımcılar, görsel sanatlar ve güzel sanatlar fakülteleri öğrencileri, animasyon çizerler, illustrasyon çizerler, oyun sektöründe çalışan veya kariyer yapmak isteyenler, karakter tasarımcıları ve tasarım alanında kariyer yapma planı olanlar. Katılım için herhangi bir ön program bilgisine ihtiyaç yoktur.
Ders Kayıtları ve Materyaller
Eğitimler Zoom üzerinden gerçekleşir ve tüm dersler kayda alınır. Katılımcılar eğitimlerinin bitiminden 90 gün sonrasına kadar video kayıtlarını öğrenci panelinden izleyebilirler. Aynı zamanda katılımcıların eğitim sürecini desteklemek adına ekstra materyaller de paylaşılmaktadır.
Sertifika
Eğitim programının sonunda katılımcılar 169 ülkede geçerli olan uluslararası sertifika almaya hak kazanırlar. Sertifikalar İngilizce ve Türkçe dilinde düzenlenir. Sertifikalarınız Linkedin ve sosyal medya mecraları ile uyumludur ve dijitalde görüntülenip paylaşılabilir. Üzerindeki QR kod ile Ulusal Sertifika Merkezinde sorgulanıp doğrulanabilir.
Aşağıdaki görsel örnek niteliğindedir. Kişiye özeldir, basılamaz, çoğaltılamaz.
- Programa en az %80 oranında katılım sağlamak.
- Sınıf içi yapılan ortak çalışmalara dahil olmak ve projeleri tamamlamak.
Bilgi ve Kayıt için 0 212 259 55 05 arayabilir,
0545 668 88 01 WhatsApp Destek hattımıza yazabilirsiniz.
Blender 3D Tasarım Uzmanlığı
Blender 3D Tasarım Uzmanlığı eğitimimiz, Blender, Adobe Photoshop ve Adobe Substance gibi sektörün en güçlü yazılımlarında uzmanlaşma fırsatı sunuyor. Bu kapsamlı eğitimle, 3D modelleme, tasarım ve görselleştirme becerilerinizi geliştirerek, yaratıcı projelerinizi daha etkileyici ve profesyonel bir şekilde hayata geçirebilirsiniz.
Blender Eğitimi
Blender, 3D modelleme, animasyon ve render alma süreçlerinde güçlü bir araçtır. Blender eğitimi ile temel modelleme tekniklerinden detaylı doku ekleme, ışıklandırma ve animasyon süreçlerine kadar kapsamlı bilgiye sahip olabilirsiniz. Eğitim içeriğinde, Blender’ın araçlarını etkili kullanma, modelleme prensipleri ve render teknikleri detaylı bir şekilde işlenmektedir.
Adobe Photoshop Eğitimi
Photoshop, görselleştirme ve render sonrası düzenlemelerde vazgeçilmez bir araçtır. Photoshop eğitimi ile 3D projelerinizde renk düzenlemeleri, kompozisyon oluşturma ve profesyonel sunum materyalleri hazırlama konularında uzmanlaşabilirsiniz. Eğitimde katman yönetimi, efektler, maskeleme ve montaj gibi ileri teknikler yer almaktadır.
Adobe Substance Eğitimi
Adobe Substance, gerçekçi malzeme oluşturma ve doku yönetiminde endüstrinin lider araçlarından biridir. Eğitimde, doku oluşturma, malzeme kaplama ve proje entegrasyonu gibi konular detaylı bir şekilde ele alınmaktadır. Bu beceriler, özellikle oyun tasarımı, mimari görselleştirme ve film endüstrisinde önemli bir yer tutar.
Neden Bizimle Eğitim Almalısınız?
Blender 3D Tasarım Uzmanlığı eğitimlerimiz, sektör standartlarına uygun olarak hazırlanmıştır. Alanında uzman eğitmenlerimiz, hem teorik bilgi hem de uygulamalı derslerle öğrencilere eşsiz bir eğitim deneyimi sunar. Eğitim sonunda, projelerinizi daha etkili bir şekilde yönetebilir ve portföyünüzü güçlendirebilirsiniz.
İletişim
3D tasarım ve modelleme alanında profesyonel bir kariyer hedefliyorsanız, Blender 3D Tasarım Uzmanlığı eğitimimize katılabilirsiniz. Detaylı bilgi ve kayıt için bizimle iletişime geçin. Eğitim danışmanlarımız, size en uygun programı seçmenizde yardımcı olacaktır.
Talk to web, Mimari Tasarım Uzmanlığı Sertifika Programı, mimarlar ve mimarlık alanlarına ilgisi olan ve kariyerini bu alanlarda geliştirmek isteyen firma sahipleri, iç mimarlar, mimarlık öğrencileri, dekoratörler, peyzaj mimarları, şehir planlamacıları, mimarlık firmalarında çalışan genç ve deneyimli mimarlar ve mimarlık alanında kariyer yapma planı olanlar için uygundur. Bu kurs, katılımcılarına hem teorik bilgi hem de pratik beceriler kazandırarak, mimari dünyasında başarılı olmanın kapılarını açar.
Kurs içeriği oldukça zengindir. Temel konular, mimari tasarıma giriş, AutoCAD, SketchUp, Revit, Photoshop, 3DS Max ve V-Ray’den oluşmaktadır. Öğrencilerimiz mimari sektörü için profesyonel tasarımlar oluşturabilir ve yeni nesil tasarımlar ve programlar hakkında fikir sahibi olur. Ayrıca, freelance olarakta mimari tasarımlar yapabilir ve yaratıcı projelerde yer alabilirler.
Kursun tamamlanma süresi 100 saat, 33 oturum olarak tanımlanmıştır.
Mimari Tasarım Uzmanlığı Sertifika Programı başarıyla tamamlandığında, katılımcılara ulusal sertifika merkezinde görüntülenebilen uluslararası geçerli ve e-devlette ömür boyu görülebilen, kursun tamamlandığını kanıtlayan bir katılım sertifikası verilir. Bu sertifika, Mimari Tasarım becerilerini doğrulamak için kullanılabilir.
Eğitime kaydolmak ve ayrıntılı bilgi almak için bizlere 0545 668 88 01 numaralı telefondan veya whatsapp mesajlaşma uygulamamızdan ulaşabilirsiniz. Ayrıca, daha fazla bilgi için müşteri hizmetleri ekibiyle iletişime geçebilir ve kayıt sürecinizi başlatabilirsiniz.